Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Our Sound 2025 w Księstwie Sarmacji!
#1
[Obrazek: 101005704499828403.png]
Dnia 28 kwietnia 2025 na forum Rzeczpospolitej Obojga Narodów pojawiło się następujące oświadczenie ze strony przedstawiciela wspomnianego państwa:
[Obrazek: 101005704499828407.jpg]
Decyzja ta w głównej mierze oznacza to że mogę jako organizator poprzedniej edycji Konkursu Piosenki Our Sound potwierdzić że...
Księstwo Sarmacji jako laureat trzeciego miejsca w 2020 roku zorganizuje 13-tą edycje Our Sound!
Już wkrótce zapadną pierwsze decyzje w sprawie konkursu którego to Księstwo Sarmacji będzie gospodarzem już drugi raz z rzędu ale już teraz będę mógł powiedzieć że kraje otrzymają czas aż do północy 1 września 2025 roku na zgłaszanie zarówno udziału jak o swoich pozycji. W międzyczasie też zarządcy miast i prowincji Księstwa Sarmacji mogą wysyłać do organizatora potencjalne lokalizacje konkursu w postaci aren.
Lokalizacja miasta-gospodarza zostanie ogłoszona wybrana na podstawie zgłoszeń w terminie wakacyjnym kiedy też informacja w tej sprawie zostanie też przedstawiona opinii publicznej przez organizatora.
Organizatorem konkursu będę ja, Krzysztof Hans-Arped Winnicki wspólnie z władzami Księstwa Sarmacji zaś widowisko poprowadzą dziennikarki z Nova Media i Stowarzyszenia Nova czyli firm organizujących konkurs. Szczegóły na ten temat w dalszej części artykułu a póki co pora na przedstawienie regulaminu imprezy:
Cytat:Regulamin Główny Our Sound Song Contest i Junior Our Sound Song Contest
Art. 1 [Ogólne]
Międzymikronacyjny Konkurs Muzyczny Our Sound (dalej "Konkurs") jest konkursem apolitycznym, mający na celu zjednoczenie mikronacji poprzez muzykę.

Art. 2 [Terminy i organizacja]
1. Edycje Konkursu odbywają się co rok, z możliwym przesunięciem o pół roku.

2. O zbliżającym się konkursie w miejscach publicznych Mikronacji informują Członkowie Komisji Naczelnej. Władze chętnej do udzialu Mikronacji powinni zgłosić swój kraj do Przewodniczącego Komisji Naczelnej.

3. Organizowaniem Konkursu zajmują się Członkowie Komisji Naczelnej (dalej "Organizatorzy").

4. Organizatorów co edycję wyłania Przewodniczący Komisji Naczelnej.

5. Zgłaszanie mikronacji do konkursu trwa do zakończenia określonego przez Organizatorów terminu.

6. Każda Edycja Konkursu zawierać w sobie ma: - Preselekcje - Finał - Głosowanie - Przedstawienie wyników oraz zakończenie Edycji

7. Kraj, który zwyciężył w głosowaniu, jest organizatorem następnej Edycji Konkursu.

8. Skład Komisji Naczelnej jest stały

9. Komisja Naczelna stała składa się z pięciu osób - dyrektora konkursu (przewodniczącego Komisji Naczelnej), przedstawiciela Księstwa Sarmacji (I vice-przewodniczącego Komisji Naczelnej), przedstawiciela Konsulatu Sclavinii (II vice-przewodniczącgo Komisji Naczelnej), przedstawiciela mediów oraz wyznaczonego członka pomocniczego.

Art. 3 [Preselekcje]

1. Władze każdego kraju uczestniczącego w Konkursie mają obowiązek zorganizować preselekcje do Konkursu, bądź powołać specjalną komisję do wyłonięcia utworu reprezentującego dany Kraj w danej Edycji Konkursu.

2. Organizatorzy mają obowiązek nadzorować Preselekcje we wszystkich Krajach Uczestnikach, by nie doszło do naruszeń Regulaminu

Art. 4 [Głosowanie]

1. Władze każdego kraju uczestniczącego w Konkursie mają obowiązek zorganizować zgodne z zasadami głosowanie na każdej Edycji Konkursu, a także przedstawić Organizatorom wyniki głosowania w Kraju według następującej punktacji:

X miejsce - 1 punkt
IX miejsce - 2 punkty
VIII miejsce - 3 punkty
VII miejsce - 4 punkty
VI miejsce - 5 punktów
V miejsce - 6 punktów
IV miejsce - 7 punktów
III miejsce - 8 punktów
II miejsce - 10 punktów
I miejsce - 12 punktów

2. Organizatorzy powinni przedstawić punktację od każdego Kraju we wszystkich Miejscach Publicznych Krajów Uczestników bądź na stronie głównej i/lub wyznaczonego forum organizującego państwa


Art. 5 [Utwory muzyczne]
1. Konkurs ma na celu wyłonięcie najpopularniejszego utworu muzycznego wśród mieszkańców v-świata.
2. Utwory muzyczne nie mogą przekraczać długości 5 minut.
3. Dopuszczalne są utwory zarówno autorskie (stworzone przez obywateli mikronacji) jak i te stworzone przez kogoś innego - także te znane z realnego radia i telewizji czy nośników muzycznych.
4. Język utworów jest dowolny a jedyne zastrzeżenie dotyczy tego by tekst utworu nie był kontrowersyjny. Za wysłany utwór odpowiada wysyłająca go mikronacja.
5. Dopuszcza się utwory instrumentalne jednak zaleca się by jednak były prezentowane z wokalem.
6. Wiek wokalisty i członków zespołu to 8 - 15 lat dla Junior Our Sound Song Contest i powyżej 16 lat dla dorosłego Our Sound Song Contest.
7. Określony wiek musi być ukończony w czasie przeprowadzania konkursu a zwłaszcza w terminie głosowania.

Art. 6 [Przepisy końcowe]
1. Tylko Organizatorzy wspólnym postanowieniem mogą zmienić niniejszy Regulamin
2. Regulamin wchodzi w życie w dniu rozpoczęcia konkursu.
3. Regulamin opublikowany będzie w widocznym miejscu na stronie internetowej Księstwa Sarmacji.

Cytat:Regulamin 13 edycji Our Sound Song Contest
Art. 1 [Ogólne]
Podstawowe zasady konkursu opisane są w Regulaminie Głównym Our Sound Song Contest

Art. 2 [Terminy i organizacja]
1. Trzynasta edycja Konkursu ma się odbyć między majem a grudniem 2025 roku. Precyzyjne daty podane będą w terminarzu konkursu.
2. Gospodarzem i organizatorem konkursu jest Księstwo Sarmacji.
3. Miasto znajdujące się na terenie Księstwa Sarmacji wraz z areną będącą organizatorem konkursu zostanie wskazane przez organizatora najwcześniej 15 czerwca a najpóźniej 31 sierpnia 2025 roku.
4. Początek 13 edycji Our Sound planowany jest nie później niż 10 maja 2025 roku.
5. Finał konkursu będzie mieć miejsce nie później niż 1 listopada 2025 r. no chyba że będzie potrzebny dodatkowy czas na zliczenie głosów. Wtedy konkurs zakończy się nie wcześniej niż 20 grudnia 2025 r.
6. Dyrektorem 13 edycji konkursu Our Sound i tym sanym przewodniczącym Komisji Naczelnej a tym samym całego konkursu jest Krzysztof Hans-Arped Winnicki
7. Kontakt z organizatorem stanowi e-mail poland7@op.pl , numer GG: 7260161 oraz Poczta Konna Księstwa Sarmacji
8. Utwory a następnie głosowanie powinno być przesyłane na wskazany adres e-mail lub na Pocztę Konną.
9. Czas na przeprowadzenie preselekcji i wysłanie piosenek to termin od 10 maja do 31 sierpnia 2025 roku.
10. Głosowanie zostanie prowadzone w terminie od 1 września 2025 roku do któregoś z terminów wskazanych w punkcie 5.

Art. 3 [Przepisy końcowe]

1. Postanowienia opisane w Art. 1, Art. 2 p. 3, p. 6 - 9.stosuje się również wobec Junior Our Sound Song Contest który to odbędzie się w Grodzisku zaraz po zakończeniu głównego konkursu Our Sound.
2. Tylko Organizatorzy wspólnym postanowieniem mogą zmienić niniejszy Regulamin
3. Regulamin wchodzi w życie w dniu rozpoczęcia konkursu.
4  Regulamin opublikowany będzie w widocznym miejscu na stronie internetowej Księstwa Sarmacji.

Terminarz:
10 maja 2025 r. (od godz. 20:25 - to będzie godzina początku i końca poszczególnych etapów konkursu) - 31 sierpnia 2025 r. Preselekcje krajowe i zgłaszanie krajów utworów
1 września 2025 r. - 1 listopada 2025 r. Głosowanie międzynarodowe (wstępnie)
2 listopada 2025 r. - 10 listopada 2025 r. Publikacja wyników (wstępnie)
Aktualny regulamin i terminarz imprezy znajduje się również na Forum Centralnym Księstwa Sarmacji gdzie będzie on w razie potrzeby aktualizowany: link
Konkurs Our Sound w 2025 roku poprowadzą prezenterki Telewizji Korona i zarazem prowadzące Our Sound 2020 czyli Aleksandra Jasnewska, Tamara Starska, Edyta Głębka. Dołączy do nich ich koleżanka z pracy Aleksandra Grzycewska która to zadebiutuje w roli gospodyni wspomnianej imprezy. Konferencje prasowe poprowadzą Marta Jedova i Aleksandra Stylis a ceremonię otwarcia Joanna Milajska, Paulina Lichota i Agnieszka Szyszka które to pracują aktualnie w Telewizji Korona.
Aktualne logo konkursu:
[Obrazek: 101005704499828404.png]
Konkurs został oficjalnie otwarty przez organizatora 10 maja o godzinie 20:25 choć informacje na jego temat pojawiły się nieco wcześniej.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------[Obrazek: 101005704499828405.png]
Wspomniany Junior Our Sound Song Contest to prezent od organizatora. Będzie to konkurs dla młodych wykonawców od 8 do 15 roku życia. Konkurs ten odbędzie się także w Księstwie Sarmacji tyle że na Stadionie Narodowym w Grodzisku. Regulamin jego wraz z terminarzem jest następujący:
Cytat:Regulamin 1 edycji edycji Junior Our Sound Song Contest
Art. 1 [Ogólne]
Podstawowe zasady konkursu opisane są w Regulaminie Głównym Our Sound Song Contest

Art. 2 [Terminy i organizacja]
1. Pierwsza edycja Konkursu ma się odbyć między listopadem 2025 roku a czerwcem lub lipcem 2026 roku. Precyzyjne daty podane będą w terminarzu konkursu.
2. Gospodarzem i organizatorem konkursu jest Księstwo Sarmacji.
3. Konkurs odbędzie się na terenie Książęcego Miasta Stołecznego Grodzisk w regionie Starosarmacji na terenie Księstwa Sarmacji.
4. Początek 1 edycji Junior Our Sound planowany jest nie później niż 1 listopada 2025 roku lub innej dacie ogłoszenia wyników dorosłego konkursu Our Sound.
5. Finał konkursu będzie mieć miejsce nie później niż 30 czerwca 2026 r. no chyba że będzie potrzebny dodatkowy czas na zliczenie głosów. Wtedy konkurs zakończy się nie wcześniej niż 31 lipca 2026 r.
6. Dyrektorem 1 edycji konkursu Junior Our Sound i tym sanym przewodniczącym Komisji Naczelnej a tym samym całego konkursu jest Krzysztof Hans-Arped Winnicki
7. Kontakt z organizatorem stanowi e-mail poland7@op.pl , numer GG: 7260161 oraz Poczta Konna Księstwa Sarmacji
8. Utwory a następnie głosowanie powinno być przesyłane na wskazany adres e-mail lub z pośrednictwem Poczty Konnej Księstwa Sarmacji.
9. Czas na przeprowadzenie preselekcji i wysłanie piosenek to termin od 1 listopada 2025 roku do 31 marca 2026 roku
10. Głosowanie zostanie prowadzone w terminie od 1 kwietnia 2026 roku do któregoś z terminów wskazanych w punkcie 5.

Art. 3 [Przepisy końcowe]
1. Tylko Organizatorzy wspólnym postanowieniem mogą zmienić niniejszy Regulamin
2. Regulamin wchodzi w życie w dniu rozpoczęcia konkursu.
3. Regulamin opublikowany będzie w widocznym miejscu na stronie internetowej Księstwa Sarmacji.

Terminarz:
1 listopada 2025 r. od godz. 20:25  (będzie to też godzina początku lub końca kolejnych etapów konkursu) - 31 marca 2026 r. Preselekcje krajowe i zgłaszanie krajów i utworów
1 kwietnia 2026 r. - 30 czerwca 2026 r. Głosowanie międzynarodowe (wstępnie)
1 lipca 2026 r. - 25 lipca 2026 r. Publikacja wyników
Motto konkursu to "Around the world" a hymn konkursu można posłuchać tutaj:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bhLHZovX1t0[/youtube]
Tutaj z kolei znajduje się oprawa muzyczna konkursu zbudowana na podstawie hymnu:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RiBtVLvchhY[/youtube]
Dodatkowym gościem specjalnym konkursu jest zespół B'Witched znany chociażby z tej piosenki:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UvjLgjtJKsc[/youtube]
Konkurs poprowadzi aż 6 prowadzących z obu generacji zespołu My3:
[Obrazek: 101005704499828408.jpg]
I generacja: Julia Trojanowska, Natalia Klewicz i Karolina "Gefi" Gefert.
[Obrazek: My3-koncert-warszawa-.jpg]
II generacja: Aleksandra „Ola” Gwazdacz, Amelia „Amelia” Kuształa i Aleksandra „Sandi” Brzuszkiewicz.
Skład obydwu generacji zespołu My3 zostanie też reporterami w przypadku dorosłego konkursu.
Dodatkowo ceremonię otwarcia konkursu poprowadzą Agnieszka Morecka, Katarzyna Kajkowska i Nicola Stanec-Rabecka a reporterkami zostaną Agnieszka Markiewcz i Joanna Laskowska. Wszystkie Panie pracują w mediach w których to udziały ma producent medialny konkursu czyli firma Nova Media. Z ten samej firmy pochodzą też Daniela Tarkiewicz i Tatiana Roksa które to zostaną rzeczniczkami prasowymi obu widowisk z czego ta pierwsza będzie tą główną a druga jej zastępczynią. Funkcje szefowej konkursu objęła Agnieszka Stępniewska a szefowej sarmackiej delegacji Anna Zarzycka czyli osoba będąca aktualnie także Vice-Szefową Wydziału Mediów Stowarzyszenia "Nova" w Nova Media. Zarzycka odpowiada też za „Piosenkę dla Polinu" czyli sarmackie preselekcje a podlega Patrycji Wirzbickiej czyli szefowej pionu rozrywki w Nova Media.
Co ciekawe tak wyglądać scena widowiska:
[Obrazek: 71260432_1402200546609038_8313838129819680768_n.jpg]
Aktualne logo konkursu:
[Obrazek: 101005704499828406.png]
Informacje o obu konkursach i kolejnych szykowanych projektach na bieżąco w sarmackich mediach i na Forum Centralnym Księstwa Sarmacji.
Co warto odnotować wspomniane państwo będące gospodarzem trzynastej odsłony dorosłej wersji Our Sound wskazało wewnętrznie na swoją reprezentantkę Sanah. Aktualnie pod tym tematem trwa wybór piosenki dla artystki: link
Wyniki preselekcji Księstwa Sarmacji rozgrywanych pod nszwą „Piosenki dla Polinu" są planowane na początek czerwca 2025 roku.

No oba wspomniane powyżej wydarzenia muzyczne a zwłaszcza 13-tą edycje Konkursu Piosenki Our Sound zapraszają:
- Księstwo Sarmacji
- Stowarzyszenie Nova wraz z podległymi jej instytucjami takimi jak Nova Arena i Nova Media
- Executive Supervisior Our Sound Song Contest (czyli pomysłodawca formatu, organizator i producent wykonawczy konkursu) -  Krzysztof Hans-Arped Winnicki
Patroni Medialni przedsięwzięcia to Telewizja Nova, Telewizja Korona oraz MIR FM z siedzibami na terenie Księstwa Sarmacji.

Miłej zabawy i powodzenia dla wszystkich Mikronacji,
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Our Sound 2025 w Księstwie Sarmacji! - przez Krzysztof Hans - 25-05-2025, 16:43

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości