14-05-2025, 02:10
„Jeździec” zachowuje klasyczne linie nadwozia z lat 50., jednak zastosowano tu nowoczesne materiały i technologie. Karoseria wykonana z lekkiej stali oraz kompozytów, co obniża masę własną pojazdu o 20% względem oryginału. Przód pojazdu wyróżnia się charakterystycznym chromowanym grillem oraz nowoczesnymi reflektorami LED z matrycowym oświetleniem. Poszerzone nadkola i terenowe opony sugerują możliwość jazdy w lekkim terenie.
2. Układ napędowy:
Pod maską znajduje się czterocylindrowy silnik o pojemności 2.0 litra z turbodoładowaniem, generujący moc 250 KM i moment obrotowy 350 Nm. Jednostka współpracuje z 6-stopniową automatyczną skrzynią biegów oraz napędem AWD, co zapewnia dynamiczne osiągi i pewność prowadzenia zarówno na asfalcie, jak i w terenie.
3. Zawieszenie:
Nowoczesny, w pełni niezależny układ zawieszenia z amortyzatorami o regulowanej sztywności. Przednia oś oparta na kolumnach McPhersona, tylna - na wielowahaczowej konstrukcji. Podwyższony prześwit oraz opony terenowe o głębokim bieżniku pozwalają na jazdę po nieutwardzonych drogach.
4. Układ hamulcowy:
Zastosowano wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z przodu oraz 300 mm z tyłu. Wspomagane przez system ABS, ESP oraz elektroniczny rozdział siły hamowania (EBD).
5. Wnętrze i wyposażenie:
Kabina została zaprojektowana z myślą o zachowaniu retro-stylu, jednak w nowoczesnej interpretacji. Skórzana tapicerka, cyfrowy zestaw wskaźników oraz 10-calowy ekran systemu multimedialnego z funkcjami Android Auto i Apple CarPlay. Klimatyzacja dwustrefowa, system nagłośnienia premium oraz elektrycznie regulowane fotele.
6. Wyposażenie dodatkowe:
Dachowy bagażnik ekspedycyjny z oświetleniem LED.
Terenowe opony o średnicy 17 cali.
Zderzaki ze stali nierdzewnej z uchwytami do holowania.
Wzmocniona osłona podwozia.
7. Dane techniczne:
Długość: 4100 mm
Szerokość: 1750 mm
Wysokość: 1550 mm
Rozstaw osi: 2500 mm
Masa własna: 1400 kg
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,8 s
Prędkość maksymalna: 200 km/h
Zużycie paliwa (średnie): 8,5 l/100 km
Cena to 299 SOR
2. Układ napędowy:
Pod maską znajduje się czterocylindrowy silnik o pojemności 2.0 litra z turbodoładowaniem, generujący moc 250 KM i moment obrotowy 350 Nm. Jednostka współpracuje z 6-stopniową automatyczną skrzynią biegów oraz napędem AWD, co zapewnia dynamiczne osiągi i pewność prowadzenia zarówno na asfalcie, jak i w terenie.
3. Zawieszenie:
Nowoczesny, w pełni niezależny układ zawieszenia z amortyzatorami o regulowanej sztywności. Przednia oś oparta na kolumnach McPhersona, tylna - na wielowahaczowej konstrukcji. Podwyższony prześwit oraz opony terenowe o głębokim bieżniku pozwalają na jazdę po nieutwardzonych drogach.
4. Układ hamulcowy:
Zastosowano wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z przodu oraz 300 mm z tyłu. Wspomagane przez system ABS, ESP oraz elektroniczny rozdział siły hamowania (EBD).
5. Wnętrze i wyposażenie:
Kabina została zaprojektowana z myślą o zachowaniu retro-stylu, jednak w nowoczesnej interpretacji. Skórzana tapicerka, cyfrowy zestaw wskaźników oraz 10-calowy ekran systemu multimedialnego z funkcjami Android Auto i Apple CarPlay. Klimatyzacja dwustrefowa, system nagłośnienia premium oraz elektrycznie regulowane fotele.
6. Wyposażenie dodatkowe:
Dachowy bagażnik ekspedycyjny z oświetleniem LED.
Terenowe opony o średnicy 17 cali.
Zderzaki ze stali nierdzewnej z uchwytami do holowania.
Wzmocniona osłona podwozia.
7. Dane techniczne:
Długość: 4100 mm
Szerokość: 1750 mm
Wysokość: 1550 mm
Rozstaw osi: 2500 mm
Masa własna: 1400 kg
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,8 s
Prędkość maksymalna: 200 km/h
Zużycie paliwa (średnie): 8,5 l/100 km
Cena to 299 SOR